...ha már királyok nem lehetünk ..

Lion the Plebs

Lion the Plebs

Az életünk egy rakás nájlon…

2018. október 25. - Lion The Plebs

lion2blog.jpg…vagy nevezzük, aminek akarjuk.

Bemegyek a boltba… bármilyen boltba…bevásárlok, és mire kijövök azon veszem magam észre, hogy egy rakás zacskó van a kezemben. Péksütemény, zöldség, bármi. Gyűlölöm!

Gyűlölöm, mióta láttam mit művel a környezetünkkel ez a rakás sz…emét. Mégis használom, mert nincs alternatíva, hogy aztán a szelektív szemétbe dobjam, amit aztán vagy elvisznek, vagy nem.

De a papírzacskót keresni kell, ha egyáltalán van a Sparban, a Lidlben, az Aldiban, vagy akárhol… Német kereskedőláncok…

… de máshol sem jobb a helyzet. Szóltam érte, kértem az eladókat jelezzék, mert ez így nincs rendjén. Jelezni fogják…

Mondják és kihoznak még egy rolni nejlonzacskót, mert olcsóbb…?

Nejlonok, zacskók, szemetek, egyszer használatos eldobandó környezetromboló cuccok… körbevesznek és a végén megfojtanak.

Bele fogunk pusztulni.

Én szóltam és teszek, amit és ahogy lehet.

Tudom, hogy nem vagyok egyedül és reménykedem, és a nájlont szelektívbe teszem… majd azon veszem magam, hogy a villanyautókat nézegetem….

…pff. tudom, tudom!

… a vége nekem is fájt:-)

(sponsored by naviganet.eu)

A bejegyzés trackback címe:

https://liontheplebs.blog.hu/api/trackback/id/tr5814322077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása